Termékvisszaküldés és reklamáció

Kedves Vásárlók, Tisztelt Vállalkozók! Nem elégedettek a megrendelt áruval, mert nem felel meg az elvárásaiknak, hiányos vagy nem működik? Vissza szeretnék küldeni az árut? Kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot. Szívesen segítünk Önöknek, és tanácsot adunk, hogy mit kell tenniük a visszaküldési és reklamációs folyamat gyors és egyszerű lebonyolítása érdekében.

Nálunk a reklamáció ügyintézése legalább olyan egyszerű, mint a vásárlás.

Már az elején szeretnénk hangsúlyozni, hogy nálunk a vállalkozóknak ugyan olyan jogaik vannak, mint a magánszemélyeknek. Ez vonatkozik például a garanciaidő hosszára vagy a szerződéstől való elállásra. Az online áruházunkban egyszerűen intézheti reklamációját.

Ha tanácstalan, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségeinken:

 

HOGYAN KEZELJÜK A PANASZOKAT?

VISSZAKÜLDÉS VAGY CSERE 30 NAPON BELÜL

A törvény értelmében minden vásárlónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldeni az árut. A lehető legnagyobb mértékben igyekszünk ügyfélbarátnak lenni. Ez azt jelenti, hogy az árut használatlanul, sértetlenül, kopás nélkül és eredeti csomagolásban visszaküldő vásárlóinknak akár 30 napos határidőt biztosítunk az áru indoklás nélküli visszaküldésére.

Bár Önnek mint vásárlónak nem kötelező indoklást adnia, ha az árut ezen az időszakon belül visszaküldi, természetesen megteheti. Ez segít nekünk abban, hogy javítsuk szolgáltatásainkat, és a jövőben megelőzzük a panaszokat.

Kérjük, válassza ki az alábbiakban az Önre vonatkozó lehetőséget, és kövesse az utasításokat.

OLYAN ÁRUT KAPTAM, AMI NEM TETSZIK

Az interneten történő vásárlás számos előnnyel, de néhány hátránnyal is jár. Az egyik, hogy nem láthatja az árut a valóságban, nem próbálhatja fel stb. Ha olyan árut kap webáruházunkból, amelyet másképp képzelt el, a következő lehetőségek állnak rendelkezésére.

  • Saját költségünkön átvesszük az árut, ami egyébként a legjobb online áruházak közé sorol bennünket, majd kicseréljük vagy visszavásároljuk Öntől. Túlméretes áruk esetében segítünk Önnek a kényelmes otthonába eljuttatásban, viszont ez az ügyfél költségére történik.
  • Az árut eredeti csomagolásába csomagolja be, és küldje el a címünkre azzal a megjegyzéssel, hogy kicseréljük vagy visszavásároljuk.

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a szerződéstől való elállás, azaz az áru visszaküldése nem lehetséges, például ha az áru méretre készült, ha a csomagolás sérülése folytán sérül a termék higiéniai és egészségügyi biztonsága. Ha bármilyen kétsége van ezzel kapcsolatban, kérjük, forduljon hozzánk e-mailben a info@fabulo.hu címen vagy a 06 1 700 9448 telefonszámon.

VALAMI MÁST KAPTAM, MINT AMIT RENDELTEM

A kézhez kapott csomag tartalma nem egyezik a megrendelt áruval? Bár mindent megteszünk a hibák elkerülése érdekében a megrendelések feldolgozása során, azok nem kerülhetők el 100%-ban. Ha véletlenül olyan terméket talál a csomagjában, amelyet nem rendelt, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.

  • A lehető legrövidebb alatt küldjük a futárt, hogy vegye fel a tévesen kiszállított terméket és egyúttal küldjük is az Ön által eredetileg megrendelt terméket egy kis ajándékkal együtt, a figyelmetlenségünket kompenzálva. Kérjük ideális esetben az eredeti csomagolásban készítse el nem kívánt árut, hogy a futár biztonságban vissza tudja szállítani raktárunkba.
  • Természetesen az is lehetséges, hogy visszatérítjük a pénzét, vagy egyéb megfelelő megoldásban állapodunk meg. Csak küldje el nekünk az árut, vagy mi átvesszük Önnél.

SÉRÜLT ÁRUT KAPTAM

Ha sérült árut talált a csomagjában, vagy a csomag hiányos, javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk.

  • Sérült áru esetén gondoskodunk arról, hogy átvegyük Öntől, és hibátlan áruval pótoljuk, hogy Ön hamarosan teljes mértékben élvezhesse a terméket.
  • A második lehetőség az, hogy a sérült árut futárral, kényelmesen, otthonról elküldi nekünk, mi pedig visszatérítjük az áru értékét.
  • Mivel igyekszünk mindent megtenni, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, nyitottak vagyunk alternatív megoldásokra is az áru cseréjével vagy az Ön kívánságaival kapcsolatban.

SÉRÜLT CSOMAGOLÁSSAL KAPTAM MEG AZ ÁRUT, DE AZ ÁRU RENDBEN VAN.

Ha Ön saját magának rendelte az árut, a sérült csomagolás nem jelent problémát az Ön számára. Más a helyzet, ha az árut ajándékozási céllal rendelte, és fontos, hogy eredeti csomagolásban adja át. Ha az áru rendben van, de a csomagoláson sérülés jelei látszanak, a következő alternatívák állnak rendelkezésére.

  • Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a info@fabulo.hu e-mail-címen vagy a 06 1 700 9448-as telefonszámon. Ha lehetséges, gondoskodunk sérülésmentes cserecsomagolás szállításáról, amelyben a terméket átadhatja az ajándékozottnak.
  • Az árut és a csomagolást átvesszük Öntől, és kicseréljük egy hibátlanra.
  • Átvesszük az árut Öntől, és visszatérítjük a pénzét. Természetesen az árut is elküldheti nekünk.
  • Mindent megteszünk, hogy kérését teljesítsük, és szívesen alkalmazunk egyéb megoldásokat is, ha erre lehetőség van.

SÉRÜLT SZÁLLÍTÁSI CSOMAGOLÁSBAN KAPTAM MEG AZ ÁRUT, ÉS FÉLEK KICSOMAGOLNI.

Ha sérült szállítási csomagolásban kapott csomagot, javasoljuk, hogy nyissa ki a csomagot, hogy meggyőződjön a megrendelt áru állapotáról. Ha bizonytalan, egyszerűen lépjen kapcsolatba velünk.

Természetesen arra is van lehetőség, hogy a sérült szállítási csomagolásban lévő árut átvesszük Öntől, és kicseréljük hibátlanra, vagy visszatérítjük a pénzét, vagy közösen megállapodunk egy másik lehetőségről.

REKLAMÁCIÓ

A megvásárolt termékekre általában 2 év garanciát vállalunk a törvény értelmében (egyes kiválasztott márkák és termékek esetében 3-10 év). Ha ez alatt az időszak alatt Ön úgy találja, hogy az áru elromlott vagy hibásan működik, joga van reklamációt benyújtani. A panasz megoldására 30 nap áll rendelkezésünkre, de mindig igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani, hogy Ön újra élvezhesse a terméket.

A kárigénylő lap minden reklamáció lényeges része. Kérjük, hogy kellő gondossággal töltse ki.

AZ ÁRU HIBÁS VAGY NEM MŰKÖDŐKÉPES

Mindent megteszünk azért, hogy minőségi árut kínáljunk Önnek, amely hosszú ideig szolgálja Önt. Előfordulhat azonban, hogy a kétéves garanciaidő alatt egyszerűen elromlik. A legjobb, amit tehet, ha kapcsolatba lép velünk, hogy megbeszéljük a további teendőket.

  • Bizonyos helyzetekben elegendő egy e-mail küldése vagy telefonos tanácsadás tőlünk a megvásárolt áruk helyes használatáról.
  • Gyakran előfordul, hogy az áru meghibásodása mögött egy hiányzó vagy sérült alkatrész áll, amelyet azonnal elküldünk Önnek.
  • Összetettebb panaszok esetén az árut saját költségünkön visszajuttatjuk hozzánk, és alaposabb vizsgálatnak vetjük alá. Ennek alapján megjavíttatjuk a terméket, vagy kicseréljük egy újra.

A TERMÉK ELHASZNÁLÓDOTT

Például rendelt egy olyan ágyat, amelynek kárpitozása hámlik vagy furcsa hangokat ad ki? Készítsen róla képet vagy videót, és küldje el nekünk e-mailben. Megállapodunk a következő lépésekről, és mindent megteszünk az Ön elégedettsége érdekében.

ÉRTÉKESÍTÉS UTÁNI SZOLGÁLTATÁS

A garancia utáni, azaz a 2 éves jótállási időszak lejárta után felmerülő igényeket ugyanolyan gondosan kezeljük, mint a jótállási igényeket. Az garancia utáni szolgáltatást mindig megpróbáljuk úgy rendezni, hogy az ügyfél elégedett legyen. Szívesen adunk tanácsot a javítással vagy a pótalkatrész cseréjével kapcsolatban. Kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

Szükség esetén, kérjük, olvassa el a Fabulo.hu webáruház Általános Szerződési Feltételeit.