Masszőr marketing: hogyan fordítsuk a javunkra a járványhelyzet hónapjait?

Masszőr kollégáktól érkező visszajelzések szerint a járványhelyzet még mindig rányomja bélyegét a vállalkozások forgalmára. Jellemzően 15-30%-kal kevesebb vendég veszi igénybe a szolgáltatásukat a korábbi időszakhoz képest. Az elmaradt vendégek nagy része törzsvendég.

Mit tehetsz az este elmorzsolt imán kívül a nagyobb forgalom érdekében? Első lépésként alap, hogy hiszel magadban! Jó szakember vagy, tudom hogy nehéz, de hidd el, lesz még csurig az előjegyzési naptárad! Mi a teendő, hogy ne csak a Jóistenre bízd magad? Van a birtokodban valami, ami sokkal bőségesebb a jelen helyzetben, mint azelőtt.

Ez nem más, mint az IDŐ!

Nem kell mást tenned, mint citromból limonádét készíteni, azaz a kényszerből megnyert idődet szakmai fejlődésbe és vállalkozásfejlesztésbe fektetni!

Néhány tipp a teljesség igénye nélkül:

  • Frissítsd, bővítsd a tudásod! Ennek semmilyen pluszköltsége nincs.
  • Keress releváns videókat a YouTube-on! Rengeteg hasznos információt találsz mind masszőr-szakmai, mind önfejlesztés témakörben. Az a pár másodpercnyi reklám, amivel az ingyenes videókat megspékelik, igazán nem nagy áldozat – és itt nincs pluszköltség.
  • Iratkozz be online oktatásra! Ügyelj, hogy csak megbízható, hiteles képzőkre bízd magad, akik már több éve oktatnak masszőröket, és jó a hírnevük.
  • Rendezd a vállalkozásod nyilvántartásait! Ez nem csak praktikus, hiszen minden kipipált fázis örömmel tölt el, és tovább motivál.
  • Készíts összesítő statisztikát! Ezek az adatok feketén-fehéren segítenek eldönteni, milyen irányba kellene elindulnod a vállalkozásod fejlesztésével, vendégkörbővítő eszközök beüzemelésével kapcsolatban – ennek sincs pluszköltsége.

 

Az összesítő statisztikák, nyilvántartási rendszerek sokrétű, és elképesztően hatékony adminisztrációs munkatársaid lehetnek! Ebben én is segíthetek Neked. Ha eddig még nem használtad ezt a remek mankót, ideje a hónod alá csapni!

Kérlek, vedd elő a határidőnaplód, és forgasd vissza a lapjait 2-4 hónapra visszamenőleg!
  • Elemezd ki az utóbbi hónapokban kezelt vendégeidet nem, foglalkozás, terület, hobbi, munkakör szerint.
  • Csoportosítsd őket egészségügyi problémák, panaszok alapján is.
  • Nézd meg, milyen gyakorisággal – hetente, 2-3 hetente, havonta, vagy csak alkalomszerűen – jelentkeznek.

 

Most biztosítok számodra egy olyan nyilvántartási nyomtatványt, melyet, ha havonta összesítesz és összevetsz, pontosan látni fogod az irányt, melyet követned kell. Az információkat felhasználva, a mindennapokba építve újratöltheted a jelenleg foghíjas, vagy éppen üres határidőnaplódat.

Ne ijedj meg, pofonegyszerű!

Ezen az egyszerű adatlapon a napi forgalmad szükséges vezetni aszerint, hogy törzsvendég, új vendég, ajándékutalvánnyal érkező, vagy csak alkalomszerűen felkereső vendégeket masszírozol.

Napi 1-2 perc időt igényel, és pontos útmutatót kapsz a vállalkozásod szükségszerű fejlesztési irányával.

Kérlek, írj nekem az info@masszorvagyok.hu címre, és már küldöm is az otthon nyomtatható nyilvántartás sablonod!

Amennyiben pár hónapra visszamenőleg összesítesz, és elküldöd nekem, a lehetséges stratégia kidolgozásához 15-20 perc időtartamban AJÁNDÉK TELEFONOS KONZULTÁCIÓT KAPSZ TŐLEM!

Hidd el, ennyi idő éppen elegendő lesz, hogy lásd az eddig ki nem használt lehetőségeid!

Ha vállalkozásod adatainak elemzésére, fejlesztésére, segítségre, támogatásra van szükséged, keress bátran, biztosan tudok olyan ajánlatot tenni, mellyel eredményesen továbbléphetsz!

Üdvözlettel: Fekete Ibolya – számtalan masszőrvállalkozás eredményes fejlesztője, több mint 10 éve!
masszormarketing.hu

Fekete-Ibolya-Masszormarketing

Szerző:
Fekete Ibolya Masszőrmarketing
www.masszormarketing.hu