Szállítási és fizetési mód - FABULO Magyarország

  • 25 000 Ft feletti
    vásárlás esetén a szállításINGYENES
  • Azonnali szállítástermékeink több mint 90%-a megtalálható raktárunkban
  • 30 napon belüli termék visszaküldési lehetőség ingyenes csomag felvétellel

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

Fabulo - Packeta Csomagpont - Átvételi helyPacketa Csomagpont - Átvételi hely990 Ft Bővebben ›

A termék kiszállítása az ön által kiválasztott Packeta Z-pont kézbesítési átvevőhelyre vagy a Packeta Z-BOX csomagautomatába történik. Ez a szállítási mód csak max. 5 kg-os küldemények esetén lehetséges és választható.

A csomagot a Z-pont átvevőhelyen 7 napig tárolják, míg a Z-BOX esetében ez 2 nap, amit 1 nappal lehet meghosszabbítani. Ha az adott időszakon belül nem veszi át a csomagot, a rendelés visszaküldésre kerül a raktárunkba.

Rendszeresen tájékoztatjuk önt küldeménye állapotáról emailben (az első emailben egy követési számot is kap, amellyel bármikor nyomon követheti küldeménye állapotát a www.packeta.hu weboldalon), sms-ben, és a Packeta mobilapplikációján keresztül is. Amint küldeménye átvehetővé válik, emailben és sms-ben is kap egy kódot, amivel átveheti a csomagot. A csomagot az átvételi ponton azonnal kicsomagolhatja, és szükség esetén vissza is küldheti, ha a megrendelt termék bármilyen okból nem felel meg önnek.

A Packeta ügyfélszolgálatot a 06 1 400 8806-os telefonszámon érheti el (hétfő, kedd, szerda, péntek 8:00-18:00 és csütörtökön 8:00-20:00 óra között). Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.

Fabulo - GLS CsomagPont – Átvételi helyGLS CsomagPont – Átvételi hely1 490 FtBővebben ›

A termék kiszállítása az ön által kiválasztott GLS CsomagPont átvételi pontra történik. Vegye igénybe a csomagátvételi pontra történő kézbesítés előnyeit, és így az önnek legmegfelelőbb időpontban veheti át csomagját. Ez a szállítási mód csak max. 20 kg-os küldemények esetén lehetséges és választható. Az ennél nehezebb csomagokat kizárólag házhoz szállítással, az ön címére kézbesíthetők. Kérjük, hogy ebben az esetben válassza a listából a következő opciót: GLS Futárszolgálat.

A küldemény a GLS CsomagPont üzleteiben legfeljebb 5 napon át vehető át, ez az önkiszolgáló átvételi állomásokon 3 nap. Amikor a csomagot a GLS CsomagPontra szállítják, a csomag átvételének időpontjáról sms-ben kap értesítést.

A GLS ügyfélszolgálata a 06 29 88 66 70-es telefonszámon érhető el munkanapokon 7:00-18:00 óra között. Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.

Fabulo - GLS Futárszolgálat – HázhozszállításGLS Futárszolgálat – Házhoz szállítás1 490 FtBővebben ›

A megrendelt termék kiszállítása GLS futárszolgálattal az ön által megadott címre történik. A csomag kézbesítésének napjáról emailben és sms-ben küldünk önnek értesítést. Ammenyiben a kézbesítés időpontja nem felel meg önnek, néhány kattintással könnyedén megváltoztathatja annak napját vagy akár címét is. Továbbá, átirányíthatja csomagját a GLS CsomagPont hálózatának gyűjtőpontjaira is, ahol csomagja akár 5 napig is várakozik önre. Nincs többé egész napos várakozás a kézbesítésre: a kézbesítés napján sms-t kap, amelyben megadjuk, hogy csomagját milyen napszakban, időintervallumban kézbesítjük. Ha az utánvétes fizetési módot választotta, készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet a GLS futárnál a kézbesítéskor.

A GLS ügyfélszolgálata a +36 20 890 0660-as telefonszámon érhető el munkanapokon 7:00-18:00 óra között. Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.

Fabulo - Express One Futárszolgálat – HázhozszállításExpress One Futárszolgálat – XXL házhoz szállítás8 900 FtBővebben ›

A megrendelt termék kiszállítása Express One futárszolgálattal az ön által megadott címre történik. A csomag kézbesítésének napjáról emailben és sms-ben küldünk önnek értesítést. A kézbesítés napján a futár sms-ben értesíti önt az érkezés időpontjáról.

Amennyiben az utánvétes fizetési módot választotta, készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet az Express One futárnál a kézbesítéskor.

Az Express One ügyfélszolgálata a 06 1 8 777 400-as telefonszámon érhető el. Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.

Fabulo - Dachser Futárszolgálat – XXL házhozszállításDachser Futárszolgálat – XXL házhoz szállítás8 900 FtBővebben ›

A túlméretes és túlsúlyos termékek kiszállítása Dachser futárszolgálattal az ön által megadott címre történik. Ezek a túlméretes és túlsúlyos termékek – pl. fix, kozmetikai és elektromos kezelőágy – nem felelnek meg a normál csomagszállítás feltételeinek. FONTOS: amennyiben a kezelőágyhoz kiegészítőket is rendel, szállítási költséget csak a kezelőágy után számolunk fel.

A Dachser ügyfélszolgálata a +36 26 532 000-as telefonszámon érhető el. Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.

Várható kézbesítés

A várható kézbesítésről az egyes termékek adatlapján található elérhetőségi információ alapján tájékozódhat:

Elérhetőség Várható kézbesítés

Raktáron (24/48 órás kiszállítás)

A 11:00 óráig megrendelt terméket még aznap kiküldjük és 1-2 napon belül kiszállítjuk.
Raktáron a beszállítónál Közvetlenül a gyártótól kerül kiszállításra a termék. A kiszállítás általában 4-5 munkanap, vagy az adott terméknél leírtak szerint történik.
Gyártás megrendelésre (1/2/3 hét)
A megrendelő igényei szerint, az egyedi gyártás alapján készülő termékek esetében a várakozási idő a gyártási idővel meghosszabbodik (megjelölés szerint). A legyártást követő legrövidebb időn belül a termék kiszállításra kerül (általában 2-3 munkanap).
Úton a beszállítótól A termék azonnal kiszállításra kerül, amint beérkezik raktárunkba. Az áru általában úton van a beszállítótól hozzánk, és napokon belül elérhetővé válik. Nem kötelező érvényű foglalással a termék előrendelhető. Az áru kiszállítása előtt felvesszük önnel a kapcsolatot, hogy véglegesíthesse rendelését.

FIZETÉSI MÓDOK

Banki átutalásBanki átutalásingyenesBővebben ›

A terméket előre, banki átutalással fizeti ki. Miután elküldte a megrendelését, emailben elküldjük önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. A termék kiszállítására csak azután kerül sor, miután a fizetés jóváírásra került a számlánkon.

FONTOS: Az egyedi gyártással készülő termékek megrendelése kizárólag banki átutalással fizethető ki.

Bankkártyás fizetésBankkártyás fizetésingyenesBővebben ›

Azonnali fizetési lehetőség a GoPay fizetési kapun keresztül történik: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic vagy Maestro bankkártyával. A fizetés azonnal jóváírásra kerül, a terméket pedig a megrendelés feldolgozása után küldjük ki önnek.

Google PayGoogle PayingyenesBővebben ›

Azonnali fizetés Google Pay alkalmazással. A Google Wallet segítségével a telefonjával fizethet a megrendelt termékért. A fizetés azonnal jóváírásra kerül, a terméket pedig a megrendelés feldolgozása után küldjük ki önnek.

Apple PayApple PayingyenesBővebben ›

Azonnali fizetés az Apple Pay alkalmazással. Az Apple Pay olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az iPhone-nal, Apple Watch-al vagy az iPad-el segítségével történő fizetést. A fizetés azonnal jóváírásra kerül, a terméket pedig a megrendelés feldolgozása után küldjük ki önnek.

PayPalPayPalingyenesBővebben ›

Biztonságos fizetés PayPal-on keresztül. A fizetés azonnal jóváírásra kerül, a terméket pedig a megrendelés feldolgozása után küldjük ki önnek.

Utánvételes fizetésUtánvételes fizetés290 FtBővebben ›

A megrendelt termék díját készpénzben vagy bankkártyával fizeti ki a futárnak a termék átvételekor.