GYIK – Gyakran ismételt kérdések
Van részletfizetési lehetőség?
Egyelőre nincs ilyen lehetőség. Folyamatosan bővítjük szolgáltatásainkat, amennyiben lehetséges lesz, azonnal elérhetővé tesszük ezt a fizetési módot is ügyfeleink számára.
Első vásárláskor kapok-e kedvezményt?
Ismerje meg új FABULO Family bónuszprogramunkat, aminek köszönhetően kedvezményben részesülnek vásárlóink, amennyiben regisztrálnak honlapunkon. A webáruházunkban történő regisztrációért 500 ponttal jutalmazzuk meg önt. További részletes információt itt olvashat.
Hol és hogyan tudom érvényesíteni a kedvezmény kódomat, kuponomat?
Vásárláskor, a KOSÁR részben az első lépésnél a Van kedvezmény kódom gombra kattintva tudja majd érvényesíteni kedvezményét.
Amennyiben segítségre van szüksége, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Miért nem sikerült a bankkártyás fizetés?
Sikertelen kártyás fizetés a következő okok miatt fordulhat elő:
Amennyiben szeretné megváltoztatni a fizetési módot, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
- alacsony bankkártya vásárlási limit,
- helytelen biztonsági kód,
- helytelen internet banking, megerősítő kód,
- akadozó, nem biztonságos internetkapcsolat.
Hol találom meg a bankkártyámhoz tartozó online biztonsági/megerősítő kódot?
Minden bank más kétlépcsős módszert használ a bankkártyás vásárlás megerősítséhez. Általában külön online PIN/megerősítő kódot kér a banki rendszer, amit meg kell adnia a vásárlás véglegesítéséhez. Ha ezzel a megerősítő kóddal kapcsolatban kérdése, kérése van, kérjük, forduljon bankjához.
Tudok-e SZÉP- vagy egészségpénztári kártyával fizetni?
Sajnos, nem áll módunkban elfogadni a SZÉP-kártyás fizetést, ill. cégünk nem egészségpénztári elfogadóhely.
Tudok-e ÁFA-mentesen vásárolni?
Igen, mivel az iM3 szlovákiai magyar cégként szlovákiai székhellyel rendelkezik, és az EU-n belül lehetőség van az ÁFA-mentes vásárlásra. Kérjük, megrendelése leadásakor adja meg az érvényes közösségi (EU-s) adószámát, és így megrendelése ÁFA-mentesen kerül feldolgozásra.
Mennyi a szállítási, kézbesítési idő?
A szállítási, kézbesítési időt minden terméknél külön feltüntetjük.
A termék rendelkezésre állását és a várható szállítási időt erre a linkre katttintva az oldalon lévő táblázatban láthatja (Add printscreen to find it).

Ha ellenőrizni szeretné egy adott termék szállítási idejét, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Meddig kell leadnom a rendelésemet, hogy másnap meg is kapjam?
A "24 órán belül raktáron" jelöléssel rendelkező termékek esetében a 12:00 óráig beérkezett megrendeléseket még aznap összekészítjük, átadjuk a futárszolgálatnak, és a következő munkanapon kiszállítjuk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy decemberben a szállítási idő az egyes futárcégek leterheltségétől függően változhat/meghosszabbodhat. Ha ellenőrizni szeretné egy adott termék szállítási idejét, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Mikor kapom meg a megrendelésem számláját?
A számlát emailben küldjük ki önnek, legkésőbb a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül. Ha segítségre van szüksége a számlával kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Meddig kell leadnom a rendelésemet, hogy másnap meg is kapjam?
A "24 órán belül raktáron" jelöléssel rendelkező termékek esetében a 12:00 óráig beérkezett megrendeléseket még aznap összekészítjük, átadjuk a futárszolgálatnak, és a következő munkanapon kiszállítjuk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy decemberben a szállítási idő az egyes futárcégek leterheltségétől függően változhat. Ha ellenőrizni szeretné egy adott termék szállítási idejét, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Mennyi a szállítási, kézbesítési idő?
A szállítási, kézbesítési időt minden terméknél külön feltüntetjük.
A termék rendelkezésre állását és a várható szállítási időt erre a linkre katttintva az oldalon lévő táblázatban láthatja.

Ha ellenőrizni szeretné egy adott termék szállítási idejét, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Hány év garancia vonatkozik a termékre?
Minden termékre a termék oldalán feltüntetett mértékben nyújtunk garanciát. A garancia minimális időtartama 2 év.
Ha szeretné leellenőrizni a termék garanciális idejét, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Hol találom a jótállási/garanciális jegyet?
A megrendeléshez csatolt számla szolgál garanciaként. A számlát emailben küldjük ki önnek, legkésőbb a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül. Amennyiben nem találja a számlát, vagy elveszítette azt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Rendelkeznek-e a termékek CE tanusítvánnyal, jelöléssel?
Amennyiben a terméken látható a CE-jelölés, akkor az adott termék rendelkezik CE tanúsítvánnyal.
Hol találom meg a termék használati útmutatóját?
A megvásárolt termék használati útmutatóját az adott termék oldalán, a termék fotói alatt a Fájlok letöltésre gombra kattintva találja meg. Amennyiben nem találja a használati utasítást, vagy további kérdése van a termékről, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Hogyan válasszam ki a számomra megfelelő masszázságyat?
Segítünk önnek! A FABULO-nál igyekszünk kielégíteni ügyfeleink igényeit, ezért is olyan széleskörű a kínálatunk. Viszont tisztában vagyunk vele, hogy az ilyen sokszínű kínálatból nem egyszerű kiválasztani a megfelelő terméket. Ezért egy cikkben foglaltuk össze, hogy milyen masszázságyat érdemes választani: Megfelelő masszázságy kiválasztása
Szívesen adunk tanácsot emailben vagy telefonon is: kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Vásárolhatok FABULO ajándékutalványt?
Egyelőre nem elérhető ez a lehetőség, de dolgozunk rajta, hogy mihamarabb elérhetővé tegyük. Addigis összeállítottunk érdeklődőinknek, vásárlóinknak egy cikket az ajándékötletekkel kapcsolatban, érdemes elolvasni: Ajándéktippek az egészséges életmód kedvelőinek Szívesen adunk tanácsot a megfelelő ajándék kiválasztásával kapcsolatban emailben vagy telefonon is: kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Ha meggondoltam magam, nincs szükségem a megrendelt termékre, vagy szeretném kicserélni egy másikra - visszaküldhetem?
Természetesen! Előfordulhat, hogy időközben meggondolta magát, vagy a termék nem nyerte el a tetszését, esetleg szeretné kicserélni egy másik termékre? Semmi gond! Nálunk 30 nap áll ügyfeleink rendelkezésére a termék visszaküldésére. Kérjük, az alábbi oldalon keresse meg A rendelés visszaküldése gombot, és a gombra kattintva töltse ki az ott található űrlapot. Az űrlap kitöltése után felvesszük önnel a kapcsolatot.
Hogyan küldhetem vissza a csomagot?
Kérjük, az alábbi oldalon keresse meg A rendelés visszaküldése gombot, és a gombra kattintva töltse ki az ott található űrlapot. Az űrlap kitöltése után felvesszük önnel a kapcsolatot, hogy a lehető leggyorsabban tudjuk megoldani a felmerült problémát.
Saját költségemre kell visszaküldenem a megrendelt terméket?
Két eset érvényes a visszaküldött megrendelésekre, amely a csomag méretétől függ. Törődünk ügyfeleinkkel, ezért ha vissza kell küldenie, vagy ki kell cserélnie egy terméket, akkor a mi költségünkön, standard szállítási költséggel visszavesszük az árut. Túlméretes termék esetében azonban nem tudjuk átvállalni a szállítási költséget, viszont segítünk azzal, hogy az ön által megadott címen gyűjtjük be a csomagot, így otthona kényelméből küldheti vissza nekünk. A túlméretes csomag szállítási költségéről e-mailben tájékoztatjuk önt (info@fabulo.hu) vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Hogyan küldhetem vissza a csomagot?
Kérjük, az alábbi oldalon keresse meg A rendelés visszaküldése gombot, és a gombra kattintva töltse ki az ott található űrlapot. Az űrlap kitöltése után felvesszük önnel a kapcsolatot, hogy a lehető leggyorsabban tudjuk megoldani a felmerült problémát.
Van lehetőség masszázságy javítására, szervizelésére?
Igen! Nem állunk meg a masszágyak eladásánál, a vásárlás után is gondoskodunk vásárlóinkról. Ezért hoztuk létre a masszázságy szerviz szolgáltatásunkat - javítás, újrakárpitozás, hiányzó alkatrész hozzáadása vagy sérült alkatrész cseréje. Bizonyos mértékű használat és igénybevétel után a szervizelés természetes velejárója az életnek, még akkor is, ha ön a használati utasításnak megfelelően, példásan gondozza masszázságyát. Segítünk önnek a garanciális időszak alatt, és akár azon túl is. További információért kattintson erre a linkre
Ha a szervizeléssel kapcsolatban kérdése van, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Szükségem van masszázságyra a szevizelés ideje alatt is, mi ilyenkor a teendő?
Erre is van megoldásunk! A „Pótágy a szerviz idejére” szolgáltatásunknak köszönhetően lehetősége van masszázságya ideiglenes cseréjére, hogy egyetlen napra se kelljen megszakítania munkáját. A szolgáltatás nemcsak vásárlóink, hanem minden szakember számára elérhető. További információért kattintson erre a linkre.
A részletek pontosítása miatt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Hogyan értesülök az újdonságokról, akciókról és kedvezményekről?
Iratkozzon fel fabulózus hírlevelünkre honlapunkon, vagy kövessen minket a közösségi média csatornáinkon, így biztosan nem marad le a legújabb híreinkről és akcióinkról:
Hogyan válasszam ki a számomra megfelelő masszázságyat?
Segítünk önnek! A FABULO-nál igyekszünk kielégíteni ügyfeleink igényeit, ezért is olyan széleskörű a kínálatunk. Viszont tisztában vagyunk vele, hogy az ilyen sokszínű kínálatból nem egyszerű kiválasztani a megfelelő terméket. Ezért egy cikkben foglaltuk össze, hogy milyen masszázságyat érdemes választani: Megfelelő masszázságy kiválasztása.
Szívesen adunk tanácsot emailben vagy telefonon is: kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Milyen előnyökkel jár a FABULO közösségi média csatornáinak követése?
Ne maradjon le semmilyen nagyszerű hírről, inspiráló történetről vagy fontos tippről a tehetséges szakemberek számára, és kövessen minket közösségi média csatornáinkon. Így az elsők között kaphat értékes információkat, többek között versenyekről és masszázsbajnokságokról, kiállításokról, és nem marad le semmilyen akcióról, és szuper kedvezményről.
Vásárolhatok FABULO ajándékutalványt?
Egyelőre nem elérhető ez a lehetőség, de dolgozunk rajta, hogy mihamarabb elérhetővé tegyük. Addigis összeállítottunk érdeklődőinknek, vásárlóinknak egy cikket az ajándékötletekkel kapcsolatban, érdemes elolvasni: Ajándéktippek az egészséges életmód kedvelőinek Szívesen adunk tanácsot a megfelelő ajándék kiválasztásával kapcsolatban emailben vagy telefonon is: kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Megvásárolhatom-e a termékeket a bemutatóteremben?
Termékeinket közvetlenül a bemutatóteremben tett látogatása során meg is rendelheti. Örömmel segítünk Önnek a megrendelés létrehozásában. A megrendelt termékeket futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. A fizetés kártyával lehetséges. A bemutatóteremben több mint 400 masszázs-, szépségápolási- és fizioterápiás kellék között böngészhet személyesen. Ahhoz, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az ön által keresett termék biztosan elérhető a bemutatótermünkben, kérjük, látogatása előtt vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon 06 1 700 9448.
- Minden hétköznap 09:00 és 15:30 óra között tartunk nyitva.
- Bemutatótermünket ezen a címen találja: Priemyselná 5333/1, 929/1 Dunajská Streda (Dunaszerdahely), Szlovákia
Fizethetek kártyával a bemutatóteremben?
Igen, a fizetés bankkártyával lehetséges. A bemutatóteremben több mint 400 masszázs-, szépségápolási- és fizioterápiás kellék között böngészhet személyesen. Ahhoz, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az ön által keresett termék biztosan elérhető a bemutatótermünkben, kérjük, látogatása előtt vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon 06 1 700 9448.
- Minden hétköznap 09:00 és 15:30 óra között tartunk nyitva.
- Bemutatótermünket ezen a címen találja: Priemyselná 5333/1, 929/1 Dunajská Streda (Dunaszerdahely), Szlovákia
Vásárolhatok FABULO ajándékutalványt?
Egyelőre nem elérhető ez a lehetőség, de dolgozunk rajta, hogy mihamarabb elérhetővé tegyük. Addigis összeállítottunk érdeklődőinknek, vásárlóinknak egy cikket az ajándékötletekkel kapcsolatban, érdemes elolvasni: Ajándéktippek az egészséges életmód kedvelőinek Szívesen adunk tanácsot a megfelelő ajándék kiválasztásával kapcsolatban emailben vagy telefonon is: kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Hogyan értesülök az újdonságokról, akciókról és kedvezményekről?
Iratkozzon fel fabulózus hírlevelünkre honlapunkon, vagy kövessen minket a közösségi média csatornáinkon, így biztosan nem marad le a legújabb híreinkről és akcióinkról:
Van lehetőség masszázságy javítására, szervizelésére?
Igen! Nem állunk meg a masszágyak eladásánál, a vásárlás után is gondoskodunk vásárlóinkról. Ezért hoztuk létre a masszázságy szerviz szolgáltatásunkat - javítás, újrakárpitozás, hiányzó alkatrész hozzáadása vagy sérült alkatrész cseréje. Bizonyos mértékű használat és igénybevétel után a szervizelés természetes velejárója az életnek, még akkor is, ha ön a használati utasításnak megfelelően, példásan gondozza masszázságyát. Segítünk önnek a garanciális időszak alatt, és akár azon túl is. További információért kattintson erre a linkre
Ha a szervizeléssel kapcsolatban kérdése van, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Szükségem van masszázságyra a szevizelés ideje alatt is, mi ilyenkor a teendő?
Erre is van megoldásunk! A „Pótágy a szerviz idejére” szolgáltatásunknak köszönhetően lehetősége van masszázságya ideiglenes cseréjére, hogy egyetlen napra se kelljen megszakítania munkáját. A szolgáltatás nemcsak vásárlóink, hanem minden szakember számára elérhető. További információért kattintson erre a linkre.
A részletek pontosítása miatt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Nem találta a választ a kérdésére?
Keressen minket bizalommal, és vegye fel velünk a kapcsolatot emailen info@fabulo.hu, vagy hívjon minket munkanapokon (hétfő-péntek 8:00-16:00) a 06 1 700 9448-as telefonszámon. Legjobb tudásunk szerint igyekszünk válaszolni a kérdéseire. Ha ezek közül egyik sem felel meg önnek, akkor a www.fabulo.hu weboldalunkon található "chat"-en keresztül is kapcsolatba léphet velünk. Minden munkanapon 7:30-tól 16:30-ig állunk rendelkezésre.